RECORD DE ÎNREGISTRĂRI: luna ianuarie 2021 depășește jumătate de milion de înregistrări
Un nou record s-a înregistrat în luna ianuarie 2021, când peste 500.000 de oameni s-au înscris pentru Veganuary, devenind astfel cea mai mare cohortă de când a început angajamentul în 2014. Acest eveniment promovează și educă despre veganism, încurajând oamenii să urmeze un stil de viață vegan pentru luna ianuarie și pentru tot anul.
Fondat de Jane Land și Matthew Glover, primul eveniment a fost în ianuarie 2014. De când evenimentul a început în 2014, participarea s-a dublat în fiecare an. Jand Land a spus: „Pare atât de suprarealist să credem că ceva ce am început în bucătăria noastră s-a transformat în acest fenomen”.
Participanții se înscriu on-line și primesc un „kit de pornire” descărcabil și e-mailuri de asistență zilnice. Li se oferă un „kit de pornire vegan” cu o listă de restaurante, un catalog cu produse, și o bază de date de rețete. Participanții sunt încurajați să împărtășească imagini și rețete pe rețelele de socializare, care creează un sentiment de comunitate și comunică mesajul că veganismul este ușor și distractiv.
Inițiativa din acest an a depășit-o deja pe cea de anul trecut cu 1.000 de promisiuni, în timp ce înscrierile continuă rapid.
Anunțuri TV
Acum, o serie de supermarketuri importante din Marea Britanie, cum ar fi Aldi, Asda, Tesco și Morrisons, susțin campania. Toate acestea au creat pagini web dedicate Veganuary.
În plus, Tesco și Marks & Spencers lansează reclame TV și radio care promovează inițiativa. În timp ce Morrisons a lansat o cutie Veganuary Essentials de 25 Lire sterline pentru a marca promisiunea de o lună.
„Adevărat schimbător de jocuri”
Veganuary a devenit renumit la nivel mondial, apărând în publicații precum Times, New Scientist și Washington Post. Printre altele se numără New York Times și South China Morning Post.
Datorită succesului lui Veganuary, ianuarie a devenit acum luna lansărilor majore de alimente vegane. Cofondatorul Matthew Glover spune că inițiativa este acum „o caracteristică mai mare în calendarul de retail decât Crăciunul.”
Anul acesta, o serie de restaurante importante au lansat noi opțiuni vegane, cum ar fi calmarul Wagamama pe bază de plante și coaste lipicioase, batoanele de ciocolată Bounty și Topic fără lapte de la Mars și noua gamă de plante Heinz.
Puteți lua angajamentul Veganuary aici
Sursa: https://plantbasednews.org/news/social-media/veganuary-2021-hits-half-a-million-sign-ups/
Fondat de Jane Land și Matthew Glover, primul eveniment a fost în ianuarie 2014. De când evenimentul a început în 2014, participarea s-a dublat în fiecare an. Jand Land a spus: „Pare atât de suprarealist să credem că ceva ce am început în bucătăria noastră s-a transformat în acest fenomen”.
Participanții se înscriu on-line și primesc un „kit de pornire” descărcabil și e-mailuri de asistență zilnice. Li se oferă un „kit de pornire vegan” cu o listă de restaurante, un catalog cu produse, și o bază de date de rețete. Participanții sunt încurajați să împărtășească imagini și rețete pe rețelele de socializare, care creează un sentiment de comunitate și comunică mesajul că veganismul este ușor și distractiv.
Inițiativa din acest an a depășit-o deja pe cea de anul trecut cu 1.000 de promisiuni, în timp ce înscrierile continuă rapid.
Anunțuri TV
Acum, o serie de supermarketuri importante din Marea Britanie, cum ar fi Aldi, Asda, Tesco și Morrisons, susțin campania. Toate acestea au creat pagini web dedicate Veganuary.
În plus, Tesco și Marks & Spencers lansează reclame TV și radio care promovează inițiativa. În timp ce Morrisons a lansat o cutie Veganuary Essentials de 25 Lire sterline pentru a marca promisiunea de o lună.
„Adevărat schimbător de jocuri”
„În timp ce lansările de noi produse vegane de la mărci de renume sunt interesante, modul în care supermarketurile britanice au îmbrățișat Veganuary în acest an este cu adevărat schimbător de jocuri. Nu îl folosesc pur și simplu ca o oportunitate de marketing, ci promovează numeroasele beneficii ale alimentației pe bază de plante și încurajează oamenii să încerce. Ca bastioane ale aprovizionării noastre cu alimente, ei știu că singura cale de urmat durabilă este concentrarea asupra plantelor.”Ianuarie 2021
A spus șefa de comunicații al lui Veganuary, Toni Vernelli, într-o declarație trimisă către PBN.
Veganuary a devenit renumit la nivel mondial, apărând în publicații precum Times, New Scientist și Washington Post. Printre altele se numără New York Times și South China Morning Post.
Datorită succesului lui Veganuary, ianuarie a devenit acum luna lansărilor majore de alimente vegane. Cofondatorul Matthew Glover spune că inițiativa este acum „o caracteristică mai mare în calendarul de retail decât Crăciunul.”
Anul acesta, o serie de restaurante importante au lansat noi opțiuni vegane, cum ar fi calmarul Wagamama pe bază de plante și coaste lipicioase, batoanele de ciocolată Bounty și Topic fără lapte de la Mars și noua gamă de plante Heinz.
Puteți lua angajamentul Veganuary aici
Sursa: https://plantbasednews.org/news/social-media/veganuary-2021-hits-half-a-million-sign-ups/